top of page

Så går det till

Uppstartsmöte och behovsanalys

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Id diam vel quam elementum. Nulla at volutpat diam ut venenatis tellus in. Donec ultrices tincidunt arcu non. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. At risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat. Non tellus orci ac auctor augue mauris. A diam sollicitudin tempor id eu. 

Uppstartsmöte och behovsanalys

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Id diam vel quam elementum. Nulla at volutpat diam ut venenatis tellus in. Donec ultrices tincidunt arcu non. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. At risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat. Non tellus orci ac auctor augue mauris. A diam sollicitudin tempor id eu. 

Uppstartsmöte och behovsanalys

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Id diam vel quam elementum. Nulla at volutpat diam ut venenatis tellus in. Donec ultrices tincidunt arcu non. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. At risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat. Non tellus orci ac auctor augue mauris. A diam sollicitudin tempor id eu. 

Två män i ett möte

Vilken support kräver ert företag?

Vi är väldigt stolta över vår support. Vi arbetar alltid mot att kunna leverera i enlighet med våra kunders höga krav inom tillgänglighet, kunskap och närvaro.

kretskort-2.png

Det här är vår support

Avtal för support

Med ett avtal för support hos oss får ni ut så mycket som möjligt av er IT-investering. Ni får en dedikerad tekniskt ansvarig person för er IT-miljö under hela avtalets löptid.

Ärendehantering

Ni får möjlighet att skapa och följa supportärenden i vår kundportal dygnet runt. Ni kan alltid kontakta vår support på support@run.se eller på telefon 08-403 057 50. Vår support är öppen mellan 08 – 17 helgfria vardagar.

Fjärrsupport

Merparten av de ärenden som vi hanterar kan vi lösa via fjärrsupport, där vi kopplar upp oss direkt mot er dator eller ert nätverk, felsöker och åtgärdar snabbt och effektivt.  

Support på plats

Vi hjälper alltid till på plats vid behov! Boka per telefon eller via kundportalen. Via den tillhandahåller vi felsökning, ärendehantering, beställningar samt hantering av användare och tjänster.

Man som är koncentrerad

 Erfaren  och personlig support

Hos vår support möts ni enbart av seniora, erfarna IT-specialister som står redo att med all sin kunskap besvara alla era frågor på ett effektivt sätt. Med ett professionellt bemötande ser vi till att uppfylla alla förväntningar på funktion, säkerhet och kvalitet, samtidigt som vi hela tiden arbetar proaktivt för att säkra våra kunders IT-miljöer, för att snabbt kunna identifiera problem och finnas tillgängliga. Support tillhandahålls från vårt kontor i Stockholm och består av ett engagerat och professionellt team med specialister.

Man som arbetar med dator

IT-support

Tar telefonköer och långsam ärendehantering upp för mycket av er tid?

Med support från oss får ni:

En heltäckande partner för alla era behov inom IT-support

Erfaren och professional personal som talar svenska

En dedikerad Technical Account Manager (TAM)

Support via telefon, på plats vid behov eller schemalagda besök av supporttekniker

bottom of page